مجتمع فنی گام فردا با بیش از پانزده سال سابقه درخشان در امر آموزش کامپیوتر و حسابداری و گردشگری با ارائه گواهینامه بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور در خدمت شما کارآموزان گرامی می باشد.

مجتمع فنی آموزشی گام فردا در راستای تحقق اهداف خود کلیه دوره های آموزشی خود را علاوه بر برگزاری کلاسهای حضوری بصورت آنلاین و مجازی نیز برگزار می نماید.

وجه تمایز ما از دیگر آموزش های آنلاین:

آموزش آنلاین به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود در این نوع آموزش ما سعی کرده ایم به صورت کامل مانند یک کلاس حضوری جلسه را شبیه سازی کنیم که در این کلاس امکان مطرح کردن سوال و دریافت جواب وجود دارد. پس از ثبت نام، هماهنگی های لازم با شما به عمل می آید و ساعت کلاس با شما هماهنگ می شود و لینک کلاس در اختیار شما قرار گرفته، که شما با وارد کردن لینک به کلاس ملحق می شوید، در پایان جلسه نیز کل مطالب ارائه شده ضبط میگردد و در اختیار شما قرار می گیرد.

که این نوع برگزاری کلاس منحصر به فرد بوده و برای اولین بار در نوع آموزشهای آنلاین برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجتمع فنی آموزشی گام فردا تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ها آزمون ها و دریافت گواهینامه با شماره تماس 02155973732 تماس حاصل فرمایید و یا به صورت حضوری می توانید به دفتر مرکزی ما به آدرس میدان شهرری ابتدای خیابان سپاهیان انقلاب پلاک 34 مراجعه نمایید.

کلیه آموزش های ما به صورت کاملا پروژه محور ارائه می شود و  شما کارآموزان گرامی را برای ورود به بازار کار آماده می کند.